Протокол

загальних зборів трудового колективу

за участю представників батьківського комітету, ради школи

Вікторівського НВО «ЗОШІ-ІІ ступенів - дитячий садок»

від 15.06.2015 р.

Присутні - 32 чоловік

Голова зборів - Захарченко О. О.

Секретар - Ткаченко В. М.

Порядок денний

1. Звіт директора Вікторівського НВО за 2014-2015 н.р. перед трудовим
колективом та громадськістю села.

Доповідає директор НВО Шошина Л.Д.

2. Про таємне голосування щодо оцінки діяльності роботи директора за 2014-2015
н.р.

Доповідає голова лічильної комісії. Слухали:

1. Звіт директора Вікторівського НВО перед трудовим колективом та

громадськістю села.

Доповідає - директор НВО Шошина Л.Д.

В своїй доповіді директор об'єднання Шошина Л.Д. зупинилася на головних питаннях освітньої діяльності навчального закладу за 2014-2015 н.р., зробила аналіз своєї роботи за минулий навчальний рік:

- акцентувала увагу на виконанні поставлених завдань перед НВО у 2015-2016 н.р.;

- визначила позитивні та негативні сторони роботи всього колективу;

- дала оцінку діяльності методичних об'єднань за предметами, гуртковій
роботі та роботі факультативів і курсів за вибором;

- охарактеризувала виховну роботу за навчальний рік;

- повідомила про стан роботи по соціальному захисту учасників навчально-виховного процесу, збереження та зміцнення здоров'я учнів та педпрацівників, соціальної підтримки дітей сиріт, малозабезпечених сімей, рівень медичного обслуговування;

- використання бюджетних та позабюджетних коштів;

- акцентувала увагу на стратегії розвитку освіти НВО до 2025 року.
Подякувала всьому колективу за розуміння та підтримку в усіх починаннях

та наголосила, що виконання їх можливе лише при спільній роботі школи, сім'ї,

громадськості.

Виступили:

1. Соляник Г. В. - голова ПК.

Відмітила роботу директора по зміцненню мікроклімату в колективі. Діяльність керівника направлена на зміцнення матеріально-технічної бази школи, турбота про кожного працівника закладу.

Принциповість і виваженість дає можливість втілювати в практику НВО Закони України в системі освіти.

Запропонувала оцінити роботу директора на задовільно.

2. Лук'яненко Л.С. - медсестра НВО.

Зосередила увагу на роботі директора з питань охорони здоров'я та питань харчування дітей закладу.

Підтримала пропозицію - роботу директора вважати задовільною.

3. Коваленко О.В. - голова батьківського комітету НВО.

Відмітила значну виховну роботу серед учнів, дозвілля дітей та зупинилася на роботі батьківського комітету.

Підтримала пропозицію - оцінити роботу директора на задовільно.

4. Захарченко О.О. - практичний психолог та соціальний педагог.
Зупинилася на роботі з дітьми з багатодітних сімей, сиротами,

малозабезпеченими та учнями з девіантною поведінкою.

Оцінка роботи директора за 2014-2015 н.р. - вважає задовільною.

5. Литвин Л. І.. - вихователь дитячсого садка.

Зупинилася на роботі дитячого садка, та відмітила про методичну допомогу, яка надається дирекцією школи у роботі з дітьми та їх батьками, і підтримала пропозицію роботу директора вважати задовільною.

Обрано лічильну комісію по підрахунку голосів. Роздано бюлетені для таємного голосування. Слухали: 2. Про таємне голосування щодо оцінки діяльності роботи директора за 2014-2016 н.р.

Доповідає голова лічильної комісії

Постановили:

Роботу директора Вікторівського НВО «ЗОШ І-ІІ ступенів - дитячий садок» за 2014-2015 н.р. визнати задовільною.

Голова зборів___________________ Захарченко О. О.

Секретар

Ткаченко В. М.

Начальнику відділу освіти Миронівськоїрайдержадміністрації Нечипоренку В.А.

Самоаналіз освітньої діяльності

Вікторівського навчально-виховного об'єднання

„загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дитячий садок"

за 2014-2015 навчальний рік

І. Кадрове забезпечення

1

Укомплектованість закладу педагогічними кадрами (кількість, % від потреби): 16 - 100%, вакансій немає

2

Проходження педпрацівниками курсової перепідготовки та атестації (кількість проатестованих, якісний склад у %): 2 -100%

3

Учителів - нагороджених та із званнями (кількість, %): немає

4

Рівень організації і змісту науково-методичної роботи з учителями (високий, достатній,

середній, початковий); узагальнені досвіди, авторські програми, методичні рекомендації

(кількість, автор, назва):

Рівень організації і змісту науково-методичної роботи з учителями (високий, достатній,

середній, початковий); узагальнені досвіди, авторські програми, методичні рекомендації

(кількість, автор, назва):

Достатній. Соляник Г.В. „Формування моральних цінностей учнів у процесі вивчення

української мови та літератури"

5

Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників (хто займається, назва роботи, досягнення):

Жученко В.С. Програма всеукраїнського рівня згідно проекту ДРООН/ЮНЕЙДС України "Іпіеі К. Навчання для майбутнього".

II

Матеріально-технічне та навчально-методичне забезпечення

1

Створення умов для дотримання техніки безпеки та охорони праці (високий рівень,

достатній, середній, початковий):

Школа має достатній рівень для дотримання техніки безпеки та охорони праці

2

Ефективність виховних профілактичних заходів щодо запобігання дитячого травматизму (назвати кількість випадків травматизму за рік): Випадків травматизму за рік немає.

3

Стан матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів (кількість, назва кабінету, %), лабораторій (%), майстерень (%), спортзалу ( %), спортмайданчиків (%), навчально-дослідних ділянок (%)- кожен пункт окремо:

Навчальник кабінетів 9 (інформатика - 75 %; українська мова - 85 %; початкові класи - 85 %, біологічний - 80 %; історія, географія - 75 %; математика, фізика - 50 %; спортивний зал - 75 %, спортивний майданчик - 50 %

4

Забезпеченість сучасною комп'ютерною технікою (кількість комп'ютерів, % від потреби): 7 комп'ютерів - 60 %

5

Забезпеченість чинними підручниками і посібниками для виконання навчальних програм з

предметів робочого навчального плану:

у 1-4 кл.( 100 %), 5-9 кл.( 98,4 %), в цілому по школі 99,2 %

III

Організація навчально-виховного процесу

1

Охоплення дітей шкільного віку навчанням (кількість дітей %, окремо індивідуальна форма): 42 учні -100%, в тому числі індивідуальна форма навчання 8 учнів

2

Результативність допрофільного навчання у 7-9 класах (конкретизувати):

7-9 класи - суспільно-гуманітарний, художньо-естетичний, оздоровчий напрям -

достатній рівень

3

Здобуття повної загальної середньої освіти випускниками 9-класів: 100 %

4

Роль учнівського самоврядування: конкретна назва органу учнівського самоврядування, рівень роботи (високий, достатній, середній, початковий): „Барвінок". Напрям роботи: здоровий спосіб життя, освіта і наука, дисципліна і порядок, дозвілля, преса та інформація, екологія і краєзнавство. Заходи: акції, спортивні районні змагання, походи, суботники, свята, шкільні естафети. Форми роботи: засідання, трудові десанти, урочисті концертні програми. Рівень роботи достатній.

5

Рівень вихованості учнів у процесі урочної, позаурочної та позашкільної роботи (високий рівень, достатній, середній, початковий): Достатній рівень.

6

Досконалість форм і методів та рівень змісту виховної роботи з учнями (кращі класні керівники, класні колективи): Достатній. Кузьменко С.П. - 5 клас (переможець шкільного конкурсу „Класний керівник року"); Соляник Г.В. - 8 клас; Жученко В.С. -2 клас - за результатами роботи, анкетування батьків та вчителів. Кращі класні колективи: 5 клас — кл.керівник Кузьменко С.П.

7

Результативність роботи учнів у гутках, спортсекціях та інших об'єднаннях за інтересами (кількість гуртків, учнів, призерів районних, обласних, всеукраїнських рівнів): 4 гуртки, в них 45 учнів; кількість призерів районного рівня 10 дітец.

IV

Соціальний захист учасників навчально-виховного процесу, збереження і зміцнення здоров"я учнів та педпрацівників

1

Оздоровлення учнів, вчителів ( кількість , %, де оздоровлено):

17 дітей, 41 %; вчителів 4-25 %. Санаторії: Трусковець, Поляна, Ласточка; база

відпочинку „Нива".

2

Рівень забезпечення соціальної підтримки дітей-сиріт, дітей з малозабезпечених сімей (кількість дітей, %, рівень):

малозабезпечених 2 — 4,8 %, забезпечені безкоштовним харчуванням, безкоштовний підвіз до школи.

3

Рівень медичного обслуговування учнів та педпрацівників (кількість хворих дітей,%, к-сть

груп ЛФК, кількість учнів у ЛФК,спецгрупі, основній групі):

36 учнів - 85,7 %; ЛФК - 31 учень, спецгрупа - 5 учнів, основна група - 6 учнів.

4

Забезпечення організованого підвозу учнів та педагогічних працівників до місця навчання,

роботи (кількість, %, вид транспорту, вартість обслуговування шкільного автобуса, вартість

проїзду):

23 учні - 55 %, шкільний автобус. Педпрацівники: 12 вчителів - 75 %, вартість проїзду

10 гривень (маршрутне таксі).

V

Рівень фінансового забезпечення (бюджетне фінансування, залучення додаткових джерел фінансування)

1

Бюджетне фінасування протягом навчального року (сума, використання коштів):

1091450 гривень 60 копійок: заробітна плата, оплата за газ, електроенергію, телефон,

обслуговування котельні, обслуговування шкільного автобуса, харчування дітей.

2

Залучення додаткових джерел фінансування (сума, використання коштів):

9000 гривень: Кришньов О.М., „Київ-Атлантик", Панченко В.П. та батьки.

Використання: ремонт приміщення, ремонт обладнання, утримання території.

VI

Управління навчальним закладом

1

Рівень управлінських рішень, що приймаються педагогічною радою і керівниками закладу ( високий, достатній, середній): Достатній рівень.

2

Внутрішкільний контроль (які питання вивчено, хто вивчав, узагальнюючі документи):

Стан викладання та рівень знань з української мови - наказ, дирекція школи

Вивчення системи роботи вчителя української мови та літератури Соляник Г.В. -

наказ, дирекція школи

Класно-узагальнюючий контроль 1, 5, 9 класи - наказ, дирекція школи

Про результати навчальних досягнень - наказ, дирекція школи

Про результати директорських контрольних робіт та перевірки техніки читання в

початкових класах - наказ, дирекція школи

Стан виконання навчальних програм - наказ, дирекція школи

Стан роботи шкільної бібліотеки - наказ, дирекція школи

Стан ведення щоденників 2-9 класи - наказ, дирекція школи

Стан ведення зошитів з української мови та літератури - наказ, дирекція школи

Стан викладання та рівень знань умінь і навичок учнів з правил дорожнього руху -

наказ, дирекція школи

3

Рівень ведення шкільної документації віповідно до вимог Інструкції з ведення ділової

документації (номери наказів, протоколів педрад, де розглядалося дане питання, контроль за

виконанням рішень педрад):

Наказ № 82 від 04.09.2014 „Про єдині вимоги до ведення класних журналів"

Наказ № 81 від 04.09.2014 „Про вимоги щодо дотримання у 2014-2015 навчальному

році норм єдиного орфографічного режиму в школі-сад"

Наказ № 86 від 05.09.2014 „Про номенклатуру справ та ведення ділової документації в

школі-сад"

Наказ № 97 від 03.10.2014 „Про ведення класних журналів"

Наказ № 102 від 24.10.2014, наказ № 24 від 27.02.2015 „Про стан ведення щоденників

учнями 2-9 класів"

Наказ № 26 від 02.03.2015 „Про стан ведення учнівських зошитів з української мови та

літератури"

4

Суспільний рейтинг навчального закладу за відгуками батьків, учнів, випускників, громадськості, інших навчальних закладів, визначений шляхом анкетування (високий, достатній, середній): Високий рівень

VII

Результативність навчально-виховного процесу

1

Рівні навчальних досягнень учнів 2-9 класів для ЗОШ І-ІІ ст., за рік (к-сть учнів, які мають

високий, достатній, середній, початковий рівні знань окремо кожний та '%):

Високий - 3 учні, 7,7 %

Достатній - 14 учнів, 36 %

Середній - 19 учні, 48,7 %

Початковий - 3 учнів, 7,6 %

2

Рівень навчальних досягнень учнів 4, 9 класів за результатами державної підсумкової атестації:

Результати ДПА за рівнями НДУ

Річне оцінювання за рівнями НДУ

Уч

нів

всьо

го:

к-

сть

Ви

со

кий

к-

сть,

% в

Дос

тат

ній:

к-

сть,

%

Д

Се

ред

ній

к-

сть,

% с

По

чат

ко

вий

к-

сть,

%

П

Кіль кість учнів,

% в+д

Ви

со

кий

к-

сть,

%

Дос

тат

ній

к-

сть,

%

Серед

ній

к-сть,

%

Почат ковий к-сть, %

Кіль кість учнів,

%

В+Д

Розбіж ність між річним оцінюван ням і ДПА у %

4клас

Українська

мова

(читання)

Українська

мова

Математика

2

2 2

-

-

2 100

2

100 2 100

-

0

0 0

-

-

2 100

2

100 2 100

-

0

0 0

0

0 0

Всього:

-

-

2 100

-

0

-

-

2 100

-0

0

0

9 клас

Українська

мова

Математика

Правознавство

7 7 7

-

5

71

3

43

6

86

2

29

4

57

1

14

-

5

71

3

43

6

86

-

5

71

3

43

6

86

2

29

4

57

1

14

-

5

71

3

43

6

86

-

Всього:

-

14

7

-

14

-

14

7

-

14

-

3

Результативність участі учнів у міжнародних, всеукраїнських, обласних, районних конкурсах, змаганнях МАН, конкурсах-захистах МАН, олімпіадах (кількість, назва, прізвища учнів) Всього учасників: 10 учнів

3 них призерів: Районний конкурс з інформатики Зиріна Олександра, 9 клас (І місце); конкурс малюнка „Протипожежна безпека очима дітей" Білан Тетяна, 8 клас (II місце); конкурс на кращу валентинку Білан Тетяна, 8 клас (II місце), міні-футбол на приз „Шкіряний м"яч" (І місце) (Панченко Олександр, Олексієнко Віктор, Пилипенко Володимир, Прокушев Антон, Глеба Максим, Ворожко Максим); першість району з шашок (І місце) (Білан Тетяна, Панченко Олександр, Глеба Максим); першість району з футболу (II місце) (Костюк Іван, Олексієнко Віктор, Глеба Максим, Панченко Олександр, Пилипенко Володимир, Прокушев Антон, Ворожко Максим); першість району з шахів (III місце) (Панченко Олександр, Маслянко Юлія, Пилипенко Володимир); першість району з волейболу (III місце) (Олексієнок Віктор, Маслянко Юлія, Білан Тетяна, Панченко Олександр, Пилипенко Володимир, Костюк Іван, Глеба Максим, Шевчук Андрій, Ворожко Максим); всеукраїнська гра „Сокіл", конкурс „Орієнтування" (II місце) (Білан Тетяна, Олексієнко Віктор), конкурс „Відун" (III місце) (Білан Тетяна), конкурс „Козацький куліш" (II місце).

4

Результати районних контрольних зрізів знань (за рівнями навчальних досягнень з кожного предмета у %) у порівнянні з тематичним оцінюванням:

Результати підсумкових контрольних робіт у 3, 5-8 класах (за рівнями навчальних досягнень

з кожного предмета у %):

З клас (1 учень)

українська мова - 0

математика - 0

літературне читання - 0

5 клас (9 учнів) українська мова - 50 % математика - 56 % природознавство — 89 % інформатика - 80 %

6 клас (3 учні) українська мова - 33 % математика - 67 % біологія - 33 % інформатика- 100 %

7 клас (7 учнів) українська мова - 60 % алгебра — 60 % геометрія - 43 % фізика-50 %

хімія - 43 % біологія - 80 % географія - 67 %

8 клас (5 учнів)
українська мова - 40 %
алгебра - 50 %
геометрія - 40 %
фізика - 50 %

хімія - 25 % біологія - 75 % географія - 60 %

Директор об'єднання________________ Л.Д. Шошина

Звіт директора

Вікторівського навчально - виховного об'єднання

«загальноосвітньої школи І - IIступенів - дитячий садок»

перед громадськістю за 2014-2015н.р.

Відповідно до Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю сьогодні я, як директор школи, звітую про персональний внесок у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу та створення належних умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти за 2014-2015 навчальний рік.

Діяльність школи у 2014-2015 навчальному році була визначена згідно з основними положеннями Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Національної доктрини розвитку освіти, Державної програми "Вчитель", наказу МОН України від 30 .09.10 Лг2 926/910 «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні», Державних стандартів початкової загальної, базової і повної середньої освіти, з урахуванням результатів роботи школи за 2013-2014 навчальний рік та спрямована на:

удосконалення системи управління школою, системи методичної роботи;

продовження роботи над проблемою підвищення якості освіти, оновлення змісту і форм навчально - виховного процесу через удосконалення творчої співпраці вчителя та учня;

•створення належного навчально-виховного середовища для учнів початкових та п'ятого та шостого класів, які навчатимуться за новим Державним стандартом через удосконалення матеріально-технічної бази навчальних кабінетів, початкової школи, зокрема:

підвищення ефективності роботи педпрацівників, якості та результативності навчальної діяльності учнів.

• підвищення рівня участі педагогів у фахових конкурсах.

• розширення мережі гуртків, організація співпраці з позашкільними
навчальними закладами та батьками.

Освітній процес в школі здійснюють - 16 педагогів. Мають вищу освіту -15 педагогів, навчається заочно - 1. За фахом працюють - 15 педагогів - 100%

Якісний склад педагогів:

Вища категорія - 4 педагогів;

І категорія - 5 педагогів;

II категорія - 3 педагоги;

Спеціаліст - 4 педагогів .

Розстановка кадрів здійснюється з урахуванням освітнього та професійного рівня педагогів, їх фахової майстерності.

Протягом року було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей та підлітків, які проживають у мікрорайоні школи.

Усього таких дітей налічувалось - 42.

Підлягали навчанню 42 (100 %).

На сьогоднішній день всі діти мікрорайону охоплені навчанням.

Станом на 12.06.14 в школі навчається 42 дитини.

За соціальним статусом: •дітей-напівсиріт- 1

• дітей з багатодітних сімей - 4
•дітей з малозабезпечених сімей -2

В школі організовано навчання за індивідуальною формою. Індивідуальне навчання здійснювалось за індивідуальними навчальними планами, розробленими школою. Кількість годин для організації навчання визначалась відповідно до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. Індивідуальну форму навчання організоване у 1-му, 3-му, 4-му, 6-му класах у зв'язку з малою кількістю дітей.

Забезпечити повноцінний розвиток молодших школярів допомагає плідна співпраця школи з дошкільним навчальним закладом.

Продовжено здійснення якісного переходу на новий Державний стандарт загальної освіти не лише учнів 1-го 2-го 3-го п'ятого та шостого класів. Педагоги школи обирали оптимальні шляхи організації навчально - виховного процесу задля забезпечення належного освітньо - розвивалького середовища для молодших школярів та п'ятикласників.

Інновації, що відбуваються сьогодні в освіті потребують від школи докорінних змін як у підготовці вчителів до введення в практику роботи новітніх освітніх технологій, так і у науково-методичному та матеріально -технічному забезпеченні навчально-виховного процесу.

На вдосконалення фахової майстерності педагогів спрямовано роботу методичної служби школи, курсову перепідготовку при Білоцерківському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, здійснення атестації педпрацівників, продовжено навчання педагогів роботі на ІЖ та використанню ІКТ.

Сьогодні в школі діють: 4 - МО вчителів; 1 - класних керівників. На сьогоднішній день всі педагоги володіють комп'ютером.

Робота за новітніми технологіями потребує удосконалення матеріально-технічної бази, і в першу чергу - комп'ютеризації робочого місця вчителя. В школі є комп'ютерний клас де знаходяться 5 комп'ютерів за якими працюють і педпрацівники і учні школи, у цьому році придбаний 1 телевізор.

Недостатня матеріально-технічна база: брак комп'ютерної техніки та іншого сучасного обладнання гальмує процес введення інновацій, а значить і сучасних підходів до організації навчання та розвитку школярів, забезпечення якісного виконання державних вимог до їх загальноосвітньої підготовки.

Забезпеченню належного інформаційного простору сприяє робота шкільної бібліотеки. У цьому навчальному році бібліотечний фонд складає 4772 книги, брошури та журнали в тому числі: 1272 підручники - з них 1-4 кл - 475, 5-9кл. - 807.

Результати моніторингу якості освіти 2014/2015 н. р. такий:

Високий рівень знань учнів - 7,7 % (минулий рік - 5);

достатній рівень успішності - (минулий рік -29).

Порівнюючи рівень навчальних досягнень учнів 2014-2015 н.р. з минулим 2013-2014 н.р. показники виявились слідуючими:

Високий рівень знань учнів підвищився на 2,7% і становить відповідно - 7,7 %; достатній рівень успішності підвищився на 7% і становить 36%; середній рівень знизився на 4,3% і становить 48,7%; рівень початкових досягнень знизився на 8,4% і становить 7,6%.

Отже рівень навчальних досягнень учнів в 2014-2015 н.р. підвищився на 9,7% і становить 43,7%.

Протягом 2014-2015 н.р. проводились різні форми і види діагностування навченості учнів: контрольні зрізи знань з математики, української мови, світової літератури, біології, хімії, фізики, англійської мови, природознавства, інформатики, географії, правил вуличного руху; тестування з основ безпеки життєдіяльності; анкетування - за здоровий спосіб життя, режим дня школяра. Застосовувались моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень учнів по семестрах, по роках, по предметах, по кожному учневі.

Варіативна складова навчального плану складена у 8 класі за гуманітарним профілем, а в 9 класі за здоровозберігаючим профілем.

Інформаційне середовище навчальних кабінетів і школи становить: шкільна бібліотека, Інтернет, технічні засоби, програмне забезпечення навчально -виховного процесу, диски з фільмами , аудіо-та відеоматеріали з різних предметів. У розпорядженні педагогічних працівників та учнів - вільний доступ до мережі Інтернет. У кабінеті інформатики. Всі вчителі пройшли курси навчання за програмою Іпіеі, що значною мірою впливає на навчання учнів, створення та використання в роботі учнів та вчителів презентації, відеороликів, навчальних проектів, підготовки до ДПА, до уроків, для самоосвіти.

Два рази на рік перевіряється адміністрацією школи стан виконання учителями навчальних програм як теоретичної так і практичної частини. Порушень не виявлено.

У відповідності з Положенням про навчальний заклад проводяться регулярно педагогічні наради при директору, оперативні п'ятихвилинки. На засідання виносяться актуальні питання навчально - виховного процесу.

Школа співпрацює з батьківським комітетом та піклувальною радою, вирішуючи нагальні питання сьогодення навчально - виховного процесу.

Система виховної роботи школи охоплює всі сфери життя дитини. Але важливе місце в ній відводиться вихованню високої духовності, національної свідомості, громадської активності, патріотизму. Робота планувалась та проводилась разом з психологом з урахування м вікових особливостей учнів.

Проведені виховні години за різними напрямками. Конкурси, вечори, свята, допомагали розвивати дітей любов до української мови та традиції українського народу, залучаючи до самостійної словесної та художньої творчості, розвивати естетичні смаки.

В школі працює 4 гуртки: «Берегиня», «Умілі руки», «Фантазія» та «Спортивний».

Особливу увагу відведено правовому вихованню учнів. Як результат учнями протягом 2014-2015 н.р. не скоєно правопорушень та немає на пришкільному обліку.

Результативність участі учнів у олімпіадах і конкурсах такий:

Учні школи посіли одне перше місце у І місце у II етапі Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад (у 2014-2015).

Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні» за результатами навчального року було нагороджено 3 учнів, з них -1 - початкової школи та 2 -середньої. Вже 6 років поспіль ми не маємо відмінників у старшій ланці школи. І це реолемою.

Школа взяла участь у різноманітних конкурсах, акціях, змаганнях та досягла наступних результатів:

п/п

Етап

Місце

Зміст

Керівник

1

рай

II

Конкурс малюнка «Протипожежна безпека очима дітей», Білан Т. 8 клас

Соляник Г. В.

2

рай

II

Конкурс на кращу Валентинку, Білан Т. 8 кл. Чабак Р. 9 кл. Коломієць М. 5 кл.

Мікулко Н. В.

3

рай

І

Міні-футбол на приз «Шкіряний м'яч» Глеба М. 8 кл., Панченко О. 7 кл., Олексієнко В. 8 кл., Прокушев А. 7 кл., Пилипенко В. 7 кл., Ворожко М. 8 кл.

Ситник С. М.

4

рай

III

Змагання з волейболу

Глеба М. 8 кл., Олексієнко В. 8 кл., Панченко О. 7 кл., Шевчук А. 8 кл., Пилипенко В. 7 кл., Ворожко М. 8 кл., Костюк І. 9 кл., Білан Т. 8 кл., Маслянко Ю. 8 кл.,

Ситник С. М.

5

рай

II

Футбол серед команд ЗОШІ-ІІ ступенів Глеба М. 8 кл., Панченко О. 7 кл., олексієнко В. о кл., і ірокушев п. / кл., Пилипенко В. 7 кл., Ворожко М. 8 кл., Костюк І. 9 кл.

Ситник С. М.

6

рай

І

Змагання з шашок

Глеба М. 8 кл., Панченко О. 7 кл., Білан Т. 8кл.

Ситник С, М.

7

рай

III

Змагання з шахів

Панченко О. 7 кл., Пилипенко В. 7 кл., Маслянко Ю. 8 кл.

Ситник С. М.

8

рай

II

«Джура» Конкурс «Орієнтування» Панченко О. 7 кл., Пилипенко В. 7 кл., Білан Т. 8 кл.

Олексієнко В. 8 кл., Пушняк Д. 5 кл.

Кузьменко С. П.

9

рай

III

«Джура» Конкурс «Відун» Білан Т. 8 кл.

Шошина Л. Д.

10

рай

II

«Джура» Конкурс «Козацький куліш»

І

Цимбал С. І., Мїкулко Н. В.

Проблема здоров'я збереження дітей є основною в роботі школи. Тому ми намагаємося охопити учнів харчуванням. На сьогодні 90 % учнів охоплені гарячим харчування.

Від забезпечення належного рівня життєдіяльності дітей залежить стан їх здоров'я.

Результати медичного огляду

Медичний огляд пройшли 41 учень - 100%

Кількість хронічно хворих -38 (92,7%):

Органи дихання 10 учнів - 24%;

Опорно - рухові 20-49%

Органи травлення-13 - 32%

Ендокринологія 2-5%

Очні захворюванняб-15%

Психічні розлади 1-2%

Сердечно - сосудисті 1-2%о

Моніторинг фізичного здоров'я школярів

2013-2014

2014-2015

Звільнені

Потребують ЛФК

19-42%

20-49%

І група основна

4-8%

5-12%

II група основна

3-6%

1-2%

II група підготовча

29-64%

23-56%

III група підготовча

6-13%

7-17%

III група спеціальна

3-6%

5-12%

За минули 2014-2015 навчальний рік серед учнів та вчителів травматизму.

Для покращення умов функціонування школи залучаються батьківські та спонсорські кошти. Так протягом начального року залучено 4000грн. батьківських коштів, які були використані на косметичний ремонт. За спонсорські кошти були придбано телевізор - 5000грн. Спонсор Кришньов О.М.. На придбання новорічних подарунків виділив кошти «Київ - Антлантик». Ремонт обладнання Панченко В.П. Всі матеріальні цінності отримані школою поставлено на бухгалтерський облік в централізованій бухгалтерії управління освіти. Перед батьками складено звіт за використання коштів.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 232

Коментарi